Monday, 28 February 2011

always friend....

atfriendship is a promise made in the HEART...
SILENT...
UNWRITTEN....
UNBREAKBLE by DISTANCE....
UNCHJANGEBLE by TIME....
once friend always friend....

terasa!!!!

atto my frenz....iaitu...SF,NA n NA...sori arr kalo korang tak suka dgan perangai Erin...tapi tak baik jugak la kalo korang ckap psal Erin dkat belakang...kalo korang tak puas ati...ckap la dpan Erin...Erin open je...so korang tak payah  malu2 nk ckap korang tak suka dgan perangai Erin....ok...mmng la Erin niyh jenis tak amik serius suma benda...tapi...niyh ttng sahabat...ttng kawan...Erin mmng sensitif pasal niyh...pasal suma niyh pown Erin trdngr korang sembang masa nk turun pegi sloat zuhur kt sekolah kelmarin...korang thu tak apew yg Erin rasa masa tuh?????Erin rasa sedih,kecewa,n mrah...lain kali kalo korang rsa tak puas ati dkat perangai Erin ...just datang talk face to face...tk pyah nk mlu2 kucing....just come to me n talk slowly about any problem....jgan pernah ckap belakang Erin...Erin tk suke...so tk pyah la korang ragu2 dgan Erin lgi k....Erin syng kengkwan Erin tau...ecspeacially dkat SF,NA n NA....

cantik!!!!

atwow!!!!!wow!!!thankz to my frenz  AA sebab buatkn keychai nama tuh...cntik sngt...Erin suka!!!kalo korang suma nk tahu...AA niyh dia kreatif tau....Erin ingt lgi masa drjh 6 dia penah buatkn gelang yg dia buat dri kulit siput laut...cntik sngt!!!tapi besar sngt la gelang tuh so Erin jadikan gelang tuh sbgi ikat rambut...tak smpi 2 bulan ....gelang tuh dh putus sebab Erin berebut dgn anak menakan Erin....lpas tuh Erin plak yg kena mrah dgan akak Erin....huhu...kecian dekat Erin...macam la akak Erin x thu ...Erin syng sngt gelang tuh...ish3...apelah Erin niyh...pegi citer kat korang plak...hehe...sori semua...hihihihi......

Sunday, 27 February 2011

hola!!!!!

atholA!!!!korang!!!korang tgah wat apew tuh?????erin dkat cini mcam biase jew.....but ada sesuatu la erin bgi tahu dkat korang.....erin ada nmpk sorang bdak niyhkn....erin takthu niyh mimpi ke kenyataan....tpi erin nmpk dia....mka dia bercahaya....mata bulat...comel sngt...tpi die slalu senyum dekat erin....bdak perempuan niyh lbih kurang umur diae sama dengan anak menakan erin la....dalam 4 tahun macam tuh...bdak tuh comel sangat...tpikn korang....setiap kali erin panggil dia....dia mesti lari....hurm...erin pown x tahu kenapadia lari...hurm....hurm...sampai satu saat tuh....erin menangis sebab erin tak larat nk kejar dia...korang rasa lah kn....bdak tuh sape?????

Saturday, 26 February 2011

cedeyh....

athuhuhu....korang semua....kite tnggu minggu dpan lagi skali plak k....Erin nk exam....so mama Erin x bgi bkak FB,TWITTER n BLOG...korang jgan lupakn Erin k...sayang korang....tak pew lah...my mummy sdah bkak mulut...so I got to go now....tata....cyunk korang...jage diri bebaik...love u all....

Friday, 25 February 2011

boring!!!!

atbosan,....bosan...bosan...hurm...ari niyh Erin tak tahu nk buat ape...mandi dh...mkan belom...nak tengok tv...mlaz....nk keluar...geng tak de...nk study tak de mood...nk tido mate tak nk tutup....hurm...apew yg Erin lupe yerk?????ha!!!!!!Erin x solat Zuhur lagi!!!!1argh!!!!ok guys....I got to go now....tata....sayang korang!!!!!
korang pown kene solat jugak k....muahhh!!!!!!

g0od m0rning!!!!!

athei semua!!!!!!apew kabar!!!!!hihihi....ari niyh erin bgon lambt skit.....(alamak!!!!bocor rahsie....hihihii)korang suma bgon dah ke belom????oi!!sape yang x solat subuh tadi????hihihi...niyh pown nasib baik jew adew orang yang kejutkn....hihihi....al maklumlah...exam dh nk dekat...tu jdi lain macam tuh...tido pown x menentu....keh3...so korang semua jgan tiru perangai erin k...sayamg korang....hihihi

relax....

atmalam niyh....tak tahu nak buat apa...sebab keja sekolah suma dah siap...baju sekolah suma dah iron....n erin ada sedikit rasa tak sedap ati....tak tahu kenapa....tapi rasa macam diri niyh akan datang musibah....apakah musibahnya???(jeng3)kita tunggu ari ahad niyh....keh3....rasanya apa la yg akan erin dapat masalah nanti yerk?????hurm....

relax....

atmalam niyh....tak tahu nak buat apa...sebab keja sekolah suma dah siap...baju sekolah suma dah iron....n erin ada sedikit rasa tak sedap ati....tak tahu kenapa....tapi rasa macam diri niyh akan datang musibah....apakah musibahnya???(jeng3)kita tunggu ari ahad niyh....keh3....rasanya apa la yg akan erin dapat masalah nanti yerk?????hurm....

sakit ati!!!!

atargh!!!!!sakit nyer ati!!!!!sampai ati dia wat aq mcm niyh......huhuhuhu....kecian2....aq dh la stress ari niyh....bdark niyhkn mmng x bleh kacau aq ker apew....asyik2 anta mesej....asyik2 anta mesej...aq niyh dh la tak de kredit...lain2 anta...lain2 anta....ish2....jnis kwan x pndi jga ati tol lah....macam ner la aq nk hindarkan diri dari die....cuba korang bgi suggestion jap....-dr eila-